MyNewRoom -

Döda ben

hör inte till inlägget, men allt blir ju lite roligare med bilder och tycker ändå den här är fin på nått sätt...
 
Idag hade vi TEG-dag så det ända vi gjort hela dagen är chillat runt och lekt lekar på gräsmattan typ. Efter skolan åkte jag och Hanna till gymmet och jag tränade ben och rumpa i 2 timmar. Tänkte köra kondition och intervaller imorgon, men jag känner redan nu att jag nog kommer ha en rejäl träningsvärk imorgon så vi får se om jag kan springa överhuvudtaget imorgon...:P Och nu på kvällskvisten har jag försökt läsa i världens tråkigaste spanskabok, men har nu gett upp och sitter och äter lättkvarg med äpple, frusna hallon och kanel istället hehe.Men nu har jag inget mer att tillägga, så puss på er!

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0