MyNewRoom -

From midsummer

Excuse moi för le bad update men vi var på landet och sen har jag bara inte kännt för att skriva något. Men i alla fall, midsommar var mysigt och väldigt klassiskt med dans runt midsommarstången och midsommarlunch och middag. Sen stannade jag uppe till halv 4 och följde med brorsan och hans kompis för att fiska, men de typ misshandlade en fisk så jag klarade inte av att stanna kvar så länge. Annars har jag inte så mycket mer att säga. Jag kan inte träna igen heller för jag har fått tillbaka mina jävla prickar i halsen. Det är så sjukt irriterande för jag har inte ont i halsen och känner mig helt frisk men jag får ändå inte träna...-.- Aja det försvinner väl så småningom...
Nu är jag riktigt trött men kan vara schysst och lägga in några få bilder från midsommarhelgen. Kramiiis
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0