MyNewRoom -

Blue Ivy

bild på Noel från igår, tagen av min lillebrorsas flickvän (smalldetails.blogg.se)   
 
Imorgon har jag sista riktiga skoldagen innan sommarlovet. Såååå skönt! Sista spanskalektionen ever! Och jag har egentligen inte så mycket att säga nu. Var och tränade idag också, hade tänkt göra typ armar och sådär men eftersom jag tog vaccinet i armen vore inte det så smart, så jag körde bara kondition. Så det blev at springa en mil och sen noooggrann stretching så att jag inte blir stel. Och nu ska jag ta och äta lite jordgubbar och annanas och titta på ett avsnitt av Awkward.
Kramiss
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca Nilsson- Just be yourself!

Hejsan!
Nu är helgens blogg avgjord. Kika in och kolla om det blev du:)
http://rebeccahnilsson.blogg.se/2013/june/blev-du-helgens-blogg.html#comment

2013-06-04 @ 12:54:42
URL: http://rebeccahnilsson.blogg.se

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0