MyNewRoom -

Springer runt i cirklar och letar efter kickar

 
Idag när vi kom hem från Bollnäs hade jag bestämt mig för att våga mig på att träna, så åkte direkt till gymmet. Äntligen! Har typ inte tränat ordentligt på en månad pågrund av min hals. Men det var verkligen så kul att träna igen. Dock fick jag ju ha lite lägre vikter och sådär, men så farligt var det faktiskt inte. Så nu får jag bara hoppas på att jag får vara frisk. Dock varken hinner eller vågar jag träna igen innan Frankrike, så det får bli mer igen efter det. Och imorgon måste jag göra en del trååååkiga saker. Packa upp 2 väskor, packa om och städa rummet. För på lördag är jag ju borta på bröllop hela dagen och på söndag drar vi till le fraaance. Taggad! Men jag orkar inte lägga upp de sista bilderna på Grekland nu för jag ska titta på en film och sen gå och lägga mig så jag gör't imorgon istället. Kram kram<3
 

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0