MyNewRoom -

Lindos

Idag var vi i Lindos halva dagen. Helt underbar stad verkligen, såå fin! Dock var det varmt. Det var tydligen sommarens varmaste dag, 38 grader i skuggan. Och när man då skulle promenera i solen uppför ett berg till ett akropolis var det rätt svettigt kan jag säga. Men det var värt det, för utsikten där uppifrån var oslagbar!
Och imorgon är det sista riktiga dagen här för på söndag åker vi hem och bussen från hotellet går typ 12 (på förmiddagen) så då hinner man inte med så mycket. Så det känns lite smått tråkigt sådär. Det ska ändå bli skönt att komma hem men samtidigt jättetråkigt att åka härifrån, för det är verkligen ett helt underbart ställe! Anyway, imorgon blir en slapp-dag med mest bad och sol. Vi ska gå upp i bra tid för att verkligen ta vara på sista tiden. Sen på förmiddagen har vi bokat massage, så himla skönt. Har längtat efter en riktig massage sen i vintras haha. Sen blir det nog bara sol och bad resten av dagen förutom 1 timme på eftermiddagen då jag antagligen ska gå på en yoga-klass. Till sist måste jag bara säga att jag jättegärna vill lägga in bilder, men det fungerar verkligen inte och det är därför det blev typ 1000 konstiga bildkonst i förra inlägget, så ignorera dem... Jag lägger in bilder och sådär när vi kommer hem istället och jag har en dator. Men nu ska jag ta och sussa för det är fortfarande en timme senare här. ;) Natti natti<3


Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0