MyNewRoom -

Home sweet home?

 
 
 
Hemma i Sverige igen, känns piss rent ut sagt. Jag hatar verkligen tiden då man precis kommit hem, allt känns så himla tråkigt och halvt meningslöst hemma då. Typ "varför är jag här liksom, jag ska ju vara i Grekland..." Aja, det var i alla fall en helt underbar resa verkligen! Och jag ska ladda upp bilder och skriva om det och sådär, men jag gör det imorgon. För jag ska upp hyfsat tidigt imorgon ändå och så ska vi åka till Bollnäs ett par dagar. Och där är ju min lilla bebis också. Saknat missen en hel del och ännu mer nu när jag är hemma och inte han. Och vi kommer typ hem på torsdag och sen på fredag kommer jag typ bara hålla på och packa om och tvätta och grejer för på lördag åker vi till landet för att min farbror ska gifta sig och sen på söndag förmiddag åker vi direkt från landet till arlanda och vidare till Frankrike. Morfar har nämligen ett sommarhus där, så jag åker dit med mamma och min moster och så när vi ändå landar i Paris så tänkte vi passa på att stanna där 2-3 dagar innan vi åker ner till morfar. Snabba kast här! Men nu ska jag ta och äta lite och sen gå och lägga mig, för mig är klockan nämligen 23.40 och inte 22.40... Men imorgon börjar jag alltså lägga upp lite bilder från le Rhodes. ;)
 
Kramis kramis
<3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0