MyNewRoom -

Frankrike 2013- part I

Söndag 21/7
Vi kom till Paris vid strax efter 4 och började med att bara ta och strosa omkring i stan, solen och värmen innan vi åt middag på "stallet", en liten, gammal restaurang som en massa kändisar tydligen ätit på och där toalettet består utav ett hål. Sedan på kvällen körde vi Eiffeltornet. Vi var i Frankrike när jag var mindre också, för typ 10 år sedan och då var vi i tornet på dagen, men nu ville jag vara där när det var mörkt så så blev det. Och jag tappade bort min biljett i kön, men vi hittade den tillslut lite längre bak i kön och det var himlans coolt där uppe. Tonret var upplyst i flera färger och varje timme blinkade det. Vi åkte ner från toppen vid 00.00 och stannade under tornet på parken till ungefär 2 innan vi åkte hem och la oss. Dock var det typ 30 grader i skuggan i Paris och vi hade ingen luftkonditionering i rummet, så ni kan ju gissa att det var varmt...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag orkar inte lägga upp mer nu, så jag gör det imorgon eller nått. :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0