MyNewRoom -

2:a advent

 
 
Äntligen känner jag min typ som mig själv igen, vilket är så otroligt skönt! Att vara bosatt i soffan är inte alltid så skönt som det låter.. Så idag var jag på gymmet igen efter typ 3 veckor med diverse sjukdomar. Kan dock inte säga att det gick speciellt bra direkt. Hade typ ingen kraft what so ever och kände mest för att lägga mig ner och gråta ett tag, men det kändes lite bättre på slutet i alla fall. Men jag får helt enkelt börja lite lugnt och bygga upp kroppen igen, har inte så mycket val även fast att det suger. Så tänkte dra dit imorgon igen med nya krafter, stålsätta mig mentalt och hoppas att det går bättre än idag. Har jazz om en dryg timme också, sista dansklassen för terminen, sen blir det hem och käka middag och kolla på julkalendern. Spelar ingen roll att jag snart är 19 år, julkalendern hör helt enkelt julen till haha. 
 
Ha en fortsatt mysig 2:a advent!

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0