MyNewRoom -

Roll up

 
Skola imorgon igen då. Efter drygt 11 veckors sommarlov.... Känns som både igår och evigheter sedan jag var i skolan, men det känns ändå helt okej att komma tillbaka. Jag gillar typ ändå vardagen och sådär och vi har jättebra schema och det är sista året. Sista året (!!!) Hur galet är inte det!? Äldst på skolan och sista året någonsin i skolan med rikiga lektioner och sånt. Samtidigt som det är spännande är det nog ändå mest skrämmande faktiskt.... Aja, det är ett helt år kvar. Eller rättare sagt 280 dagar från och med imorgon, tills jag tar studenten. Men i alla fall så verkar det som att vi slutar runt 12 imorgon eftersom det är första dagen och inga vanliga lektioner, så det är i alla fall skönt, så tänkte dra direkt till gymmet efteråt. Älskar när man kan träna så pass mitt på dagen en vardag för då är det nästan inget folk där så då kan man koncentrera sig på sitt till 100 %. Annars kan det hända att jag hoppar över eller ändrar vissa grejer för att det bara är massa "biffar" där jag tänkte vara hehe. Töntigt jag vet, men jag kan inte hjälpa det. Aja, nu ska jag ta och äta upp min kvarg och sen så smått börja gå och lägga mig.
 
Hoppas ni får en bra vecka allihopa! Kraaam!

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0