MyNewRoom -

Paris is always a good idea

från Paris...
 
Kom hem från landet för någon timme sedan efter att ha varit där i ett par dagar. Var mysigt och så och det var mestadels väldigt bra väder så vi har solat och badat en hel del. Nu är det dock rätt skönt att vara hemma igen, träffa missen och träna och äta som vanligt. Juste, jag körde hem nästan hela vägen från landet också. Rätt big grej för mig ändå eftersom det inte var så himla längesedan jag lämnade parkeringsplats-stadiet haha. Men det gick bra, även fast det var både skymning och ösregn på slutet. Och nu ska jag ta och natta kudden strax, tänkte försöka gå upp i vettig tid imorgon och träna nämligen. Rygg, biceps, mage och en lååång stretch är det som står på schemat. Yeay!
 
Puss på er & godnatt!
 

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0