MyNewRoom -

Fredag!

 osammanhängande bild, jag vet

Idag hade vi vår första "gymnasiearbete-lektion" och jag kan säga att jag inte direkt ser jättemycket fram emot att skriva en uppsats på 50 sidor om olika samhällsgrejer... I alla fall så slutade vi tidigt och drog till TäbyC en jättesnabbis för att se Hannah och Amanda och sen åkte jag till gymmet och lyckades på något underligt vis spendera dryga 3 timmar där... Men det vart ialla fall ett riktigt bra benpass. Nu hoppas jag bara att jag inte får en lika monsterträningsvärk som senaste gången jag tränade ben som varade i dryga 5 dagar och där jag knappt kunde gå. Men här nedan är i allafall dagens workout routine. Ha en härlig hälg allihopa! :)
 
 
 
Ben och rumpa

Sittande benpress- 80 kg/ 82,5 kg/ 85 kg/ /90 kg /92,5 kg (8 reps/set)
Sittande vadpress- 77,5 kg/ 80 kg/ 82,5 kg/ 82,5 kg (8 reps/set)
Leg extensions- 55 kg/ 55 kg/ 47,5 kg/ 47,5 kg (8 reps/set)
Vadlyft- 10 kg/ 12,5 kg/ 10 kg/ 10 kg (8 reps/set)
Utfall med vridning och viktplatta- 30 x 3 (5 kg vikt)
Donkey kicks- 50 x 2/sida
Rumplyft med ett ben- 25 x 2/sida
Squats "ass to the grass" med skivstång- 12 x 3 (15 kg vikt)
Frontsquats på bosuboll med skivstång- 15 st/ 15 st/ 20 st/ 20 st (10 kg vikt)
Insida lår lyft- 50 x 2/sida

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0