MyNewRoom -

I've got the magic in me!

 
Jag ska alldeles strax hoppa i säng eftersom vi ska åka in till stan igen och filma vid 7.30, så behöver min skönhetssömn, men tänkte att jag kunde skriva lite i alla fall. Inte för att jag kanske har så mycket nytt att komma med, men ändå... :p
     Var ute och sprang idag efter skolan för första gången på 10 dagar eftersom jag haft ont i benhinnorna, kändes dock asbra så det var skönt. Är smått stolt ändå för jag har alltid varit en människa som avskytt att springa, alltså gå ut i löpspåret och varit otroligt dålig på det också. Men sen bestämde jag mig verkligen för att springa regelbundet och få bättre kondition eftersom det bokstavligt talat var usel. Så för cirkus 6 veckor sedan när jag började tyckte jag att det var pissjobbigt att springa 1,5 km (sa ju att min kondition sög!) Men nu orkar jag ändå springa 5,5 km och är faktiskt inte så himskens trött efteråt ändå. Så mitt första mål är att springa runt sjön, vilket är drygt 6 kilometer så det lär inte vara några problem. Men sen vore det coolt att orka springa milen ändå, så det är väl mitt långsiktliga mål. Haha, ville bara säga det. Sen har jag förberett lite samhällskunskap inför filmningen imorgon och ja, det är väl typ det jag hunnit med idag förutom en seg skoldag. Efter att ha haft några relativt slappa veckor börjar vi nu också få en himla massa mer plugg vilket känns rätt stressande ändå, men med planering och hårt jobb ska det väl gå. Och nu var klockan plötsligt himlans mycket, måste skynda mig i säng nu. Ha en bra morgondag, kraaaam!
 
 

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0