MyNewRoom -

Happy birthday!

 
 
Idag fyllde pappa år så då bestämde jag mig för att baka. Det blev hans favorit- budapeststubbe! :)
     För övrigt då, jag är himskens glad över att det är fredag imorgon och så har vi fått reda på vart vi ska åka på skolresa i mars. Det blev Istanbul (Turkiet). Kan nog bli riktigt spännande, vet dock inte hur jag ska överleva det utan att gå under av rädsla, men det får jag väl ta och lista ut. Vill verkligen inte missa en skolresa på grund av min jävla kräkfobi!
     Men nu ska jag ta och gå och sova, gjorde precis klart en JRI-läxa tills imorgon så nu är jag äntligen fri, haha. Natti natti på er! <3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0