MyNewRoom -

Snow

bild från fotolektionen i måndags
 
 
Förlåt för utebliven uppdateringen men veckan har som sagt varit otroligt fullpackad. Men nu är det bara en dag kvar, eller en halv rättare sagt, för på eftermiddagen är det skolans årliga spookball-turnering. Vår klass ska klä ut oss till snabba, kommer vara en oerhört rolig syn. Sen har jag självklart gått och blivit sjuk såhär lagom till lovet. Men bra på sätt och viss för jag har haft halvont i halsen av och till sen skolan började vilket gjort att jag inte kunnat springa som jag velat och sådär, så det är i alla fall bra att jag blir sjuk på riktigt och sedan helt frisk (förhoppningsvis)! Men nu ska jag ta och fixa klart en pytteliten skolgrej tills imorgon och sen blir det sängen fort som attan och hoppas på att jag inte är för sjuk imorgon bara.
 
Puss och kram! <3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0