MyNewRoom -

Too close

 
 
Fredag nu, helt underbart! 
Jag har ju dock fortfarande en hel del plugg att göra som vanligt, men nästa vecka är åtminstone lite lugnare. Och till något helt annat så testade jag ikväll på att göra nyttiga, eller åtminstone nyttigare chokladbollar. Jag har ätit väldigt hälsosamt senaste månaderna och inga godsaker alls, men man blir ju fortfarande sugen. Så har hittat lite recept på olika grejer och eftersom jag gjorde chokladbollarna ikväll kan jag lägga upp receptet på dem idag. Så fixart det alldelles strax, sen ska jag kolla på Vampire Diaries innan jag går och lägger mig. Tänkte försöka gå upp i hyfsad tid imorgon och ta mig ut och springa. 
 
Ha en himlans trevlig helg! <3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0