MyNewRoom -

Keep your head up, keep your heart strong

 
Oj vilken bra jag har skrivit här på senaste tiden, nästan olagligt bra! Nej men seriöst, sorry. Jag har helt enkelt inte orkat, den lata sanningen. Men det har ju vart höstlov vilket var otroligt skönt. Den mesta tiden spenderade jag i Bollnäs. Hade dock en himlans massa plugg att göra och det har jag fortfarande. Den här veckan är fullspcäkad och likaså de kommande veckorna. Sen har jag ju varit förkyld också, men är frisk nu så gick ut och sprang idag efter skolan. Tänkte först bara springa typ 3-4 km eftersom jag inte sprungit på drygt 2 veckor eftersom jag vart just sjuk, men det blev drygt 6 km ändå. När man väl är igång och har sprungit ett tag så brukar det gå rätt fort ändå. Det gick ju betydligt långsammare än vanligt, men det får jag väl stå ut med. Sen har jag pluggat lite spanska och nu ska jag försöka skynda mig i säng. Måste försöka sova mer! 
God natt alla! <3
 

Förresten så är bilden från i söndags då vi var ute på en långpromenad i skogen i Bollnäs och tyckte att det var lite Twilight-feeling över det hela.

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0