MyNewRoom -

Jag tänker inte lägga mig på knä nå mer, ni kan kolla på min rygg när jag springer om er

 
Idag var en sån där dag som man bara vill ska vara över innan den ens har börjat. Vi hade både spanskaprov och svenskatal nämligen. Men spanskaprovet gick nog helt okej ändå tror jag men talet vet jag inte riktigt. Vart så jäkla slut i huvudet att jag knappt orkade koncentrera mig på vad jag skulle säga. Men jag överlevde dagen iallafall! :) Sen hade jag tänkt göra lite matte, men struntade i det och gick ut och sprang istället och tittade sen på Hela Sverige bakar. 
Imorgon är det fredag och jag kan inte vara mer lycklig över det faktumet! 

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0