MyNewRoom -

I rymden finns inga känslor

Hemma från skolan idag. Fick höra igår att vinterkräksjukan gick så fick smått panik, men stannade ändå kvar resten av dagen och skrev en engelskauppsats. Stolt över det, men sen gick det bara utför. Så nu har jag återigen massa ont i magen och mår illa och har inte ätit någonting annat än läkeroler och tuggummin. Så jag kan inte äta, inte dricka, inte plugga, ingenting! Så jäkla trött på min mage och min fobi nu så de får gärna ta och flytta ut i rymden... Så nu ska jag ta och titta på Vampire Diaries och försöka tänka på något annat än hur dåligt jag mår och hur rädd jag är. 
 
 Vi hörs när jag är mig själv igen!

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0