MyNewRoom -

Stay

Jag har haft väldigt dålig uppdatering senaste dagarna. Och jag ingen riktig ursäkt till det, det bara blev så helt enkelt!
Men nu är det en ny vecka, men en himla massa nytt att göra. Vi fick tillbaka vår vetenskapliga uppsats idag, den på 12 sidor vet ni. Och det gick faktiskt mycket bättre än jag förväntat mig, så det var roligt, men nu har vi fått slutproven i samhällskunskap och för att lyckas höja mitt betyg från D (samhällskunskapen har gått åt helvete för mig det här året) till C, om jag gör det riktigt bra, till och med B, så måste jag göra två tentor á 2 sidor vardera. Inte så mycket kan tyckas, men vi har knappt en och en halv vecka på oss. De ska vara klara på onsdag nästa vecka och den dagen har vi även vårt sista prov i naturkunskap och nationella i engelska, plus att jag måste plugga som en galning till nationella i matte. Så det kommer bli tuffa kommande veckor, ingen tvekan! Men något positivt är i allafall att vi får sommarlov om 1 månad och 1 dag, så det är bara att kriga nu sista månaden, sen är blir det drygt 11 veckors ledigt, vårt sommarlov är helt galet långt. Från 8 juni till 27 augusti! Och nu känner jag att jag babblar på något otroligt, så jag ska sluta här.
Puss puss!

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0