MyNewRoom -

När orden inte räcker till

Hejsvejs! :)

Idag efter skolan hade jag dans som vanligt. Vi provade även rosa peruker inför vårshowen, som man såg minst sagt rolig ut i. Sen har jag suttit iprincip hela kvällen med min tenta om mänskliga rättigheter. Jag hade som mål att bli klar med den ikväll, men jag brukar inte lyckas med mina planeringar, men jag gjorde faktiskt det den här gången, för nu är jag faktiskt klar. Jätteskönt, men jag har mycket kvar. De kommande två veckorna kommer bestå av i princip bara plugg för mig, för det är förbannat mycket just nu. Ochd et kanske inte var sådär jättesmart av mig att sitta uppe tills nu och skriva, eftersom jag mste gå upp halv sju imorgon, men vill man bli klar så vill man. Dessutom har vi typ spanska nationella muntliga imorgon, som antagligen kommer gå åt pipsvängen, menmen... Sen har vi checkpointeftermiddag och jag behöver egentligen inte gå på någonting, men man kan sitta och pluggaa inför mattenationella med lärare, så det ska jag faktiskt göra. Måste ta tag i repetitionerna inför matten nu alltså, så jag får göra så.
Men nu måste jag gå och skynda mig i säng för jag kommer vara så otroligt trött imorgon, men snart är det helg, då får jag i alla fall sovmorgon, även fast jag måste plugga typ hela helgen... Aja, bara 1 månad minus en dag kvar till skolavslutningen och sommarlov, det är bara att hålla ut och kämpa gärnet och inte snubbla på mållinjen. ;)
Kram på er!

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0