MyNewRoom -

Eat that up, it's good for you

Hejsan hoppsan!

Hur mår ni idag då? Jag mår helt okej, fortfarande förkyld och hes som en kråka, men anars är det bra. Hade sista vanliga skoladagen för den här veckan idag och sen på kvällen, var jag med pappa på en sån där handledarkurs när man ska börja övningsköra från 18.30 till 20.45. Lite segt, men helt okej ändå faktiskt. Och imorgon är vi lediga som sagt eftersom 3:orna tar studenten och eftersom jag inte är frisk har jag inget inplanerat utan tänkte nog bara vara hemma och vila upp mig förutom ett snabbt besök hos tandläkaren. Sen så skickade jag in en intresseanmälan för specialgrupp till dansen idag och jag är nervös som en skit. Auditionen är på måndag och jag vet inte riktigt hur jag ska klara av det. Det är visserligen i grupp och det är uppbyggt iprincip som 2 vanliga dansklasser, men ändå, bara vetskapen om att man blir bedömd och sådär gör mig riktigt nervig. Aja, jag får försöka tänka att det går som det går och bara ha roligt. Jag lär ju dock inte lyckas med det tankesättet men man kan ju alltid försöka, hehe. Sen så tänkte jag lägga upp dagens outfit, men min kamera är spårlöst försvunnen och jag tror att det är min lillebrorsa som tagit den trots att han förnekar det... Men den lär väl koma fram snart så då lägger jag upp istället. :) Men nu ska jag ta och hoppa i säng, kram på er!

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0