MyNewRoom -

Mot Norsborg

 
Hejsvejs! :)
 
Som ni ser var vi alltså idag i Norsborg av alla ställen. Vi körde en liten spontanare och bara åkte dit vi inte hade varit och hade lust att se hur det såg ut. Så vi åkte röda linjen från t-centralen till Norsborg, sen var vi typ ute på perrongen i max 2 minuter innan vi gick in i tunnelbanan igen. Ärligt talat så var det inget spektakulärt ställe det där, så vi åkte tillbaka istället. Fast på vägen hem gick vi även av på Mälarhöjden och tittade lite. Där var det finare, fast vi gick max 100 meter från tunnelbanestationen, haha. Sen fortsatte vi till tekniska där vi åkte Roslagsbanan ända till Åkersberga för familjen och några familjekompisar var ute på Domarudden och badade och bastade och så skulle vi käka middag där, så det gjorde vi och det var väldans trevligt, förutom några ryska nakenbadare, haha. Så jag kom nyligen hem och jag är inte det minsta trött men vet icke vad jag ska göra. Så ja, detta var min dag och imorgon är det helg och bara 4 dagar kvar tills jag äntligen får ta bort tandställningen som jag haft exakt 1 år och 2 månader idag. Jippie!
 
Puss och kraaam! 
 

Kommentarer
Postat av: mary

sv: Jag hade också världens panik :( så jag förstår dig verkligen :(

Ååh tack glad jag blir :D

2012-06-29 @ 23:45:37
URL: http://maryphoto.blogg.se

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0