MyNewRoom -

Midsommarhelgen!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det här året firades midsomaren i Bollnäs eftersom vi förra året var på landet. På dagen åkte vi till Arbrå för det traditionella svenska midsommarfirandet med dans runt stången och sådär, sen åkte vi till en stor strand och tog ett snabbt dopp och sedan hem till mina kusiners hus. Dock var vi inte så många, för alla kusinerna var i Turkiet på olika håll, så det vart bara familjen och mormor, men det var faktiskt jättemysigt och kvällen var helt underbar! Vi grillade och sådär och satt utanför kusinernas sommarhus som jag förresten verkligen älskar! Så tog vi även ett kvällsdopp i solen vid deras brygga.
     Dagen därefter spelade vi golf halva dagen, min första gång någonsin på en golfbana, men det gick trots allt rätt bra för att vara just första gången. Sen så spenderades kvällen återigen i sommarhuset, men nu var även morfar, hans fru och deras hund och en av mina kusiner med. Och kvällen avslutades med fotboll, Spanien-Frankrike. 
     Idag spelade vi lite golf på förmiddagen, fast vi stod bara och slog på driving rangen. Sen träffade vi morfar, hans fru och deras hund på ett fik och åt lunch och sen åkte vi till mormor, packade ihop våra saker och åkte återigen hem till Stockholm. Så har vi ätit thai till middag och nu halv kollar jag på England-Italien och ska sen titta på ett avsnitt av Pretty Little Liars innan det blir sängen. Hoppas att er midsommarhelg också varit underbar! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0