MyNewRoom -

Allting är förlåtet nu men inget är glömt

Hejsan hoppsan dålig uppdatering!
Men whatever...
Fortfarande världens tråkigaste värder någonsin... Jag fattar inte hur det kan regna så här mycket, det är sjukt! Aja mormor vart här i helgen så igår var jag med mamma och mormor i TäbyC och gick runt lite och fikade. Jag köpte även en jättefin kjol från H&M som är kortare fram och längre bak, ni vet? Sen köpte jag också lite smycken, örhängen bland annat eftersom jag snart får ta ut mina. :) Sen fick jag även en parfym av mamma som jag har som är iprincip slut. Sen på kvällen var vi 9 tjejer från klassen hemma hos en klasskompis och åt middag och pratade och bara hade det allmänt mysigt, vi såg även ett vildsvin från fönstret. Jag har aldrig sett såna på riktigt förut faktiskt, men den var enorm! Som en björn nästan!
Och idag var jag med Saga i stan och kollade i vintage-affärer, strosade runt på Drottninggatan och en snabbis i Gallerian och åt frusen yoghurtglass. Fick med mig lite armband (vill ha en massa armband av olika slag runt armen för det är så fint på sommaren) och ett par jeansshorts från Weekdays vintage-avdelning med mig hem. Supermys dag! Och nu ska jag nog ta och titta på ett avsnitt av Pretty little liars och äta fruktsallad innan jag går och lägger mig.
Ha en bra vecka och håll tummarna för bättre väder! :)

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0