MyNewRoom -

Turkiet!

Heej på er! :) Hoppas att ni har det braa! Här i Turkiet är det varmt, hela tiden, förutom på rummen. Typ 32 i skuggan på dagen och 28 på kvällen/natten. Men man börjar vänja sig vid värmen redan faktiskt och brun börjar man så smått bli, solen tar som bara den. Men det är ett superbra hotell, sjukt stort med massa att göra, jättetrevlig personal- turkar som är överallt hela tiden, bra mat, jättefint där vi bor, små affärer på hotellet och ja allt möjligt. Och det är lite jobbigt med min fobi dårå, ett tag höll jag på att freaka ut på planet och jag har mått bättre än just nu, men jag har faktiskt fått må bra också, men längtar ändå hem till tryggheten liksom, men jag vet att när vi väl landar på Arlanda kommer jag bara vilja åka tillbaka hit... Aja det är en del av detta som jag helt enkelt får leva med. Juste sen igår så gjorde vi hamam (typ turkisk massage/skrubb), ansiktsbehandling och någon annan slags massage också i 90 minuter. Jätteskönt! Aja nu ska jag sluta skriva, känns som att det blev rätt flummigt ändå, och så ska vi gå ut till stranden. Kram kram! <3

Juste, det fungerade inte att ladda upp bilder, så det får ni se sen när vi är hemma igen!

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0