MyNewRoom -

Tillbaka i Sverige...

 
 
Hemma igen från Turkiet! Känns bajs rent ut sagt, verkligen bajs! Men sjukt bra hade vi det, enormt super mega bra! Men vi kom hem typ 2.30 (3.30 turkisk tid) imorse och så vaknade jag tidigt så nu är jag väldigt väldigt trött. Var med supersaknade Daniela idag också och fikade på Waldemarsudde. Sen har jag faktiskt också redan packat upp, i princip för vi åker upp till Bollnäs imorgon bitti någon gång. Känns rätt segt att behöva packa ännu en gång och åka dit när man redan vart ute och flängt, men Noel är ju kvar där! Men jag tar kanske med mig datorn dit och då kanske jag lbörjar lägga upp bilder från Alanya, annars gör jag det när vi kommer hem. Vi är inte borta så länge, bara cirkus 5 dagar eller så, börjar ändå få ont i halsen. Så då skriver jag och lägger upp bilder därifrån, men nu ska jag snart ta och sova, är rätt död. Pusspuss!
 
 

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0