MyNewRoom -

Somewhere only we know

Hejhej på er igen!
 

Nu är jag då hemma igen, eller jag kom hem igår faktiskt, men jag orkade inte skriva någonting då och idag har jag packat och sådär eftersom det bär av till Turkiet på onsdag morgon. Men det var en härlig vecka på landet i allafall, men dock var vädret inte på topp så det blev varken båt eller vattenskidor. :/ Men lite sol och bad, sen åkte vi och spelade golf, åt middag i Norrtälje, fiskade i kvällssolen, hade både grill- och filmkvällar och umgicks en hel del med kusinerna. Så jag lägger in några bilder, sen ska jag gå och lägga mig så smått. Kram på er! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0