MyNewRoom -

Primadonna

 
God morgon!
 

Är som sagt i Bollnäs nu då och har äntligen fått träffa lillgosen igen! Dock är jag förkyld och har svinont i halsen, så medans de andra är ute och springer sitter jag här inne och tittar på OS...  Juste sen har jag som ni ser gjort om designen. Tyckte verkligen att det var på tiden, det var otroligt längesedan sist. Jag ska bara göra lite småfix till sen, men annars så är den klar. Vad tycks?
     Men nu ska jag ta och klä på mig och borsta tänderna och sådär, så ni får ha en bra dag och så börjar jag lägga in bilder från Turkiet ikväll. :) Kram!

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0