MyNewRoom -

Off to Turkey!

En bild från förra veckan på min lilla älskling som nu är hos mormor i Bollnäs och det är otroligt tomt utan honom här hemma. En riktigt saknad liten misse är han!
 
Imorgon och en vecka framöver kommer vara väldigt nervös och jobbig för mig. Vi åker ju som sagt till Turkiet då. Imorgon bitti klockan 07.00 lyfter planet. Egentligen vill jag bara stanna hemma men det är nått som jag måste klara av och förhoppningsvis får jag njuta någon liten stund i allafall. Dock har jag lite ont i halsen och sådär och har plågat i mig Kan Jang i 3 dagar, men det verkar inte hjälpa, men jag hoppas bara att det går över, lite surt att bli sjuk liksom. I allafall så verkar det finnas gratis wifi på hotellet och blogg.se appen funkar äntligen igen, så det kan hända att det kommer upp något/några inlägg under veckan, vi får väl se. Annars så är jag hemma igen torsdag morgon, vid typ 3-tiden. 
Ha det så bra och önska mig lycka till!
Puss!<3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0