MyNewRoom -

Alanya 2012- Del 2

Hej hopp! :)
 

Idag var det otroligt nog rätt så fint väder hela dagen (inget mot Turkiet såklart då) så vi spenderade dagen på stranden. Jag fick dock skippa badet eftersom jag är förkyld, så det var lite surt, men skönt med sol här i molnens land för en gång skull. Sen nu på kvällen var vi hemma hos kusinerna och grillade. :)  Och nu hade jag tänkt att jag kunde fortsätta att lägga upp lite bilder från Alanya, so here you go. :)
 
 
Stranden. :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Några enstaka drinkar av måååånga vid poolen vid husen
 
 
 
 
Även champagne tilldelat i poolen blev det en dag!
 
 
En otroligt dålig överblicksbild, men det här är i allafall en del av vår kära bufférestaurant. Några av villorna till höger och floden och bergen fanns åt vänster.
 
 
Överblick: Vattenrutchkanorna, scenen, parisehjul, pooler, restauranger, barer och annat skoj i mitten, själva hotellbyggnaden, villorna, pooler, restauranger, affärer m.m. åt höger och stranden och havet till vänster.
 
 
 
 
Fler bilder imorgon eller något sådant. :)

Kommentarer
Postat av: Hanna Tillas

Åh det ser verkligen super härligt ut! :D :D

2012-07-30 @ 20:53:02
URL: http://likeateengaer.blogg.se

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0