MyNewRoom -

Stig Helmer, my story...

Halluuu! :)
Hoppas allt är bra med er för det är det i allafall här uppe i fjällen. Dock är inte internetet det bästa som finns, så uppdateringen har inte blivit så väldans bra. Men imorgon är det sista skiddagen, sen på kvälen åker vi ner till Bollnäs igen och min älskade lilla misse. Så stannar vi där tills på fredag kväll eller lördag förmiddag, vi får se. Och imorgon ska jag gå upp klockan åtta och försöka vara ute i backen vid halv tio. Good luck till mig alltså... jag har typ kommit ut vid 11, halv tolv de två senaste dagarna, men nu har jag bestämt att jag ska vara ute halv tio och sen på eftermiddagen eventuellt åka lite snowboard. Sen idag käkade vi på restaurang på kvällen och sen gick vi och hälsade på våra kusiner som nyss kom upp hit, en snabbis.
Förresten så lyckades jag göra en riktig Stig Helmer idag. Ni vet vid liften, de där grejerna man måste passera för att komma in och kunna åka upp i liften? Jag lyckades på något underligt vis fastna i denna, i själva snurran, med ett ben på varje sida. Fråga inte hur jag lyckades, men jag är riktigt glad över att det inte var så mycket folk där för det var ju lite pinsamt ändå, men shit vad jag skrattade...så sjukt klumpig jag är alltså! x)
Aja, nu ska jag sluta skriva och försöka gå och lägga mig. Och just nu funkar internetet i datorn jättebra, men i telfonen (där jag har bilder) är det segt, så om jag lyckas så lägger jag eventuellt upp någon bild senare, annars får ni väl en sådan när internetet är bättre!
Puss & kraaam!
:)<3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0