MyNewRoom -

Keeper of the keys

Jag skulle kunna börja detta inlägg med att be om ursäkt för att jag är världens sämsta bloggare, men jag har ingen lust med det.
Den här veckan har varit fylld med skola helt enkelt. Hade två gräsliga prov i början av veckan som jag inte vet hur de gick och som jag inte orkar bry mig om heller för den delen. Och i torsdags fick vi hemgjorda kanelbullar också, *intresseklubben antecknar*. Och jag ska gå och lägga mig rätt tidigt idag, vi ska på dop imorgon halv elva, vilket är tidigt för mig, och dessutom är jag rätt trött också. Höll på att somna på svenskan idag, så jag ska nog faktiskt vara lagom nördig och skriva lite på en novell som ska vara klar om en vecka och sen kanske kolla på ett avsnitt av grey's innan det är dags för sängen. Så får det bli.
Ha en bra kväll alla! <3

Och förlåt för den dassiga uppdateringen! (Jag ska att jag inte skulle börja med att be om ursäkt, jag sa inte att jag inte skulle sluta med det.)

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0