MyNewRoom -

Inte en riktigt helt vanlig fredag...

Oupsie... inte uppdaterat något alls på typ evigheter...! Jag har inte direkt någon ursäkt heller. Men det har varit fullt upp med skolan och så har jag varken haft lust eller inspiration.
Men idag var det alltså fredagen den 13:e och det blev jag helt klart påmind om! Det började med att jag var sen till bussen och så kunde jag knappt springa då för det var seriöst en isbana överallt. Men i allafall så missade jag bussen, sen innan jag var framme vid busshålsplatsen kom en annan buss sm jag kunde ta och då började jag springa igen, men kom inte långt förens jag självklart halkade och ramlade och alltså missade ännu en buss. Så då fick jag sätta mig och vänta på nästa som så småning om kom, men halvvägs till skolan märker jag att jag inte har min dator med mig. Men jag tänker att den säkert är hemma för det har hänt förut att jag glömt den i hallen. Men sen på lunchen så kommer en lärare till mig och säger att hon som jobbar i receptionen vill prata med mig och jag bara "oh no, vad har jag gjort nu... liksom", men då visade det sig att jag hade glömt datorn i busskuren och en jättesnäll människa hade ringt till skolan och sagt det. (Det står nämligen namnet på skolan och mitt namn på fodralet). Så då var jag och hämtade den senare på kvällen! Så himla snällt av henne! Sånt gör att man inte tappar tron på mänskligheten, det finns faktiskt goda människor som är ärliga och snäll! Och inte för att jag tror att hon kommer läsa det här men skulle det mot alla ods ske, så tack, tack, tack!! Hade jag inte hittat den hade jag suttit riktigt i klistret, eftersom den inte är min helt, utan än så länge skolans.
Okej, men nu ska jag ta och gå och lägga mig för jag hade planerat att gå upp i vettig tid imorgon och åka och träna och sen måste jag även hinna med en massa plugg. Har matte- och NKprov nästa vecka bl.a. Och om någon av er hade speciell otur idag, så dela gärna med er!

Pusspusspuss!<3




Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0