MyNewRoom -

01-01-12

Kvällen igår var väldigt trevlig, men sjukt kall. Vid tolvslaget var himmelen full av fyrverkerier, rislyktor och stjärnor. Otroligt vackert! Så nu är det alltså ett nytt år... Egentligen är det ju inget särskilt med det, fast ändå så är det ju faktiskt det. Jag gillar när ett nytt år tar sin början, för det blir verkligen som en nystart. Eller så känns det de första dagarna, sen brukar det bli som vanligt igen, för hur många lyckas egentligen hålla sina nyårslöften?
Imorgon så åker vi till Bollnäs, för att sedan dra vidare uppåt och västerut till kära Hamra och några dagars skidåkning i fjällmiljö. Dock blir det inte många skiddagar alls faktiskt, 2 eller 3. Mer finns det inte tid för, för det måste hinnas med att träffa släkten i Bollnäs också. Men för mig är det rätt lagom, jag gillar fjällen och skidåkning- i lagom dos. Men det är trots allt skönt att komma hemifrån lite, så uppskattar man det mer igen när man varit borta ett litet tag. Så kommer vi typ hem på fredag eller lördag, men förhoppningsvis är teckningen någorlunda uppe i fjällen, så det blir lite bloggning ändå.  Men nu måste jag gå och lägga mig så jag orkar gå upp och packa det sista imorgon.
Pussar och kramar, hoppas ni får ett grymt 2012 och att jorden inte går under detta år..! <3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0