MyNewRoom -

Längesen!

Ooj vad längesen det var!
Jag har ju som sagt varit i fjällen och det har knappt funnits något internet så därför jag inte skrivit. Men det var varit 4 underbara, till största delen soliga skiddagar (och en förmiddag med snowboard). Och det var sol när vi åkte därifrån också så lite surt att sticka då, men det är skönt att komma hem också. Men just nu är vi i Bollnäs och ska äta middag och såhär och fira min kusin som fyller år imorrn, så efter det åker vi hela vägen hem till Täby. Och så är det, nu har jag inte så mycket mer att säga för tillfället, så vi hörs senare,
Pusspuss!<3


Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0