MyNewRoom -

Hon vill vara du

Heej där!
 

2 dagar i skolan senare och jag lever fortfarande! Nejdå, det har inte varit så farligt. Lite ovant att behöva gå upp 6.20 och lite ovant att behöva använda hjärnan mer än nödvändigt men annars har det inte varit några större problem. Sen gick jag ut och sprang och gjorde lite styrketräning på eftermiddagskvisten så nu är mina ben och armar rätt döda. Så jag tror att jag ska ta en nektarin och titta på House och sedan sova. Dessutom kan det hända att jag lägger upp gårdagens och dagens outfit. Men vi får väl se... Kram på er!

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0