MyNewRoom -

Awkward

 
Sommarlovet börjar lida mot sitt slut nu...

Bara en helg kvar och sen är det back to reality. Igår var vi några tjejkompisar från klassen på Grönan på kvällen. Regnrabatt på åkbanden, lite folk och inga köer och jag vågade äntligen åka Tilt, haha. Sedan idag följde jag med Daniela när hon klippte sig på en mysig liten salong vid Götgatan och sedan tittade vi på danskläder. Dessutom är jag hopplöst förälskad i MTV-serien Awkward och Matty McKibben. Okej, alldeles för mycket och onödig information blev det där, så nu går jag och lägger mig istället. Puss!
 

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0