MyNewRoom -

21.04.12

Okej nu vet jag att jag har haft dålig update de senaste dagarna. Men det har varit mycket i skolan helt enkelt. Och vet ni vad jag gjort idag? Badat! Första doppet i sjön för i år, eller jag sprang faktiskt i hela 2 gånger. ;) Förra året badade vi dock i isvak i typ januari (därifrån bilden är), men av någon anledning gjorde vi inte det i år, så att bada i april är rätt sent trots allt. Men som man säger, bättre sent än aldrig. Men nu ska jag nog ta och sussa, har varit rätt trött typ hela dagen idag, så det är nog smart att jag går och lägger mig i tid idag då.
Pösspöss!<3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0