MyNewRoom -

London calling!

Helloooo! :)

Jag glomde slanga in ett litet inlagg innan vi akte, menmen. Vi ar iallafall i London och har det asbra. Det ar verkligen spring har jamfort med vad det verkar vara i sverige just nu. Har shoppat alldeles for mycket ocksa. Jag kan skriva lite snabbt vad vi har gjort dessa dagar. I torsdags akte vi seriost sightseeing buss i 3 timmar och pa den tiden hann det vara bade sol och varmt och regn, kallt och aska och blixtar. Men vi fick se alla seevardheter i allafall. Sen var vi och kollade lite i affarer och sa pa oxford street och sen tror jag inte vi hann med sa mycket mer den dagen. Sen i fredags var vi pa madam tussaudes (stavning?), sen pa oxford street och piccadilly circus och shoppade typ nastan hela dagen tror jag. Sen idag var vi pa formiddagen pa portobello market och sen tillbringade vi hela eftermiddagen i westfield shopping center. Saaa sjukt stort och udnerbart shopping centrum alltsa, jamfort med det ar all shopping i sverige dotrist! Men som sagt har jag shoppat alldeles for mycket, typ hela min budget och jag tror att jag har kopt 22 kladesplagg, 3 par skor, ett iphoneskal och en keps... hehe. Menmen, ar man i London sa ar man! Nu har vi varit och kakat middag somewhere in paddington och nu kanske vi ska ata lite efterratt pa hotellet och sen kanske bada lite i poolen maybe, men sen blir det val sasmaning om sangen. Det ar riktigt exhausting att vara har faktiskt, men kul. En helt underbar stad verkligen, husen ar sa fina och allting ar sa gront! Jag har nog aldrig sett sa grona grasmattor som de har here! Hoppas ni kunnat lasa detta nagorlunda i allafall, det finns inte de tre svenska bokstaverna har pa tangentbordet. Och imorgon ska vi ga en sista svang pa oxford street och sen far vi se, vi hinner nog inte sa mycket mer innan det ar dags att borja dra sig tillbaka till Heathrow och flyget hem till SVerige, dar det uppenbarligen ar vinter igen. Jag som kopt massa var och sommarklader.... Aja, snart blir det val riktig spring dar ocksa.
Men nu maste jag ga, ha det sa bra sa hors vi pa mandag tror jag, for planet landar 22.30 pa Arlanda, sa imorgon kommer jag nog inte blogga nagot.
Pusspuss & kraaam!
:))

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0