MyNewRoom -

Glace au four

Idag slog jag äntligen till och bakade min glace au four och den blev jättebra faktiskt!
Och nu sitter jag och laddar över bilder och grejs från den här datorn till en annan dator eftersom jag lyckades tappa min dator i golvet idag så att min redan spruckna skärm sprack ännu mer. Så nu är den typ sprucken över hela skärmen så nu måste jag lämna in den. Och ifall nått skulle hända så att allting på datorn försvinner så är det ju bra att jag har det någon annanstans också. Men det tar så himlans lång tid för den andra datorn är så jäääkla seg.... Aja, nog tjatat om det.
Puss och kram på er!<3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0