MyNewRoom -

Askan är den bästa jorden

Bild från idag då jag var ute lite och fotade. Så härligt att blommorna börjar komma fram! Krokusar är liksom lika med vår, även fast det har varit snöstorm idag. Sen förövrigt idag har jag inte gjort sådär jättemycket egentligen, pluggat lite matte, bakat lite och sen käkade vi middag med några kompisar på en thaibuffé. Och igårkväll var jag och två kompisar i stan och åt middag och kollade på en skräckis på bio, Devin Inside var namnet. Helt okej, men rätt konstig. Och nu borde jag egentligen gå och lägga mig, men istället ligger jag här och gör inget vettigt och lyssnar på min nyfunna favorit, Olly Murs. Aja, kanske ska försöka gå och sova nu ändå...
Puss!

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0