MyNewRoom -

Why does it rain?

Jag har egentligen ingen lust att skriva här för fem öre just nu. Men jag gör det ändå.
Vanlig dag idag, fast ändå inte..:P
Sen på eftermiddagen hade vi matteprov som gick helt okej trots att jag mådde så illa att jag knappt kunde tänka. Efteråt hade vi orientering på gympan, som jag avskyr, men det var faktiskt helt okej idag.
Sen så åkte jag och brorsan och köpte födelsedagspresenter till pappi som fyllde år idag. Graattiiss! :D<3
Nu tänkte jag dock skita i att skriva mer och istället gå och lägga mig, trots att vi börjar klockan ett imorgon. Jag hade nämligen planerat att gå upp i tid och plugga. Imorgon är det dans också. :)
Godnatt.


Helt normal bild från en helt normal historiaredovisning idag...x)

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0