MyNewRoom -

Life's what you make it-so let's make it rock

Gud jag känner verkligen att jag borde skriva mer, och mer om inredning. Men jag har inte haft lust eller ork och sen har det hänt lite saker här hemma so that's why.
Men idag så började vi ju halv 2 och hade någon slags rundvandring med en guide i en timme och en kvart och sen slutade vi och så hade jag dans efteråt. :) Och imorgon är det återigen den lååånga torsdagen, så idag ska jag verkligen försöka gå och lägga mig i tid, typ väldigt snart. Och jag har redan duschat och sådär, så det borde gå okej snabbt att komma i säng i alla fall. :P
Menmen that's all for now, sov så gott hörrni. Pusspuss!<3



Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0