MyNewRoom -

They say homeworks can't kill you, but why take the chance...?

Holaaa :)

Hemma från skolan nu (eller för någon timme sen) och har ätit mellis och ska försöka att orka plugga lite. Vi har liksom fått en skitjobbig matteläxa... Göra typ 17 sidor matte till om en vecka...-.-  Sen har vi ju självklart fler läxor, som NK, spanska, samhällskunskap, engelska, svenska och historia. Avundsjuk? ;) haha
Men sen ska jag försöka komma iväg och träna också. Gjorde aldrig det igår för mådde illa och hade ont i magen.. det har jag i och för sig fortfarande, men lite mindre, i allafall just nu. Så jag hoppas att jag kan. :)
Men nu ska jag sluta skriva och begrava näsan i böckerna...

Ciaoo
<3



Kommentarer
Postat av: sofiah

sv: haha hon e grym! btw, snygg du e ;) <3

2011-09-06 @ 19:30:52
URL: http://wejiwaly.blogg.se/

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0