MyNewRoom -

The first cut is the deepest

Nu tänkte jag bara kort berätta om helgen sen ska jag faktiskt gå och lägga mig för jag orkar inte plugga mer nu.. har så himlans mycket till i början av veckan att jag inte riktigt vet vad jag ska göra...
Anyway, igår var jag ju på gymmet påp morgonen och sen typ rensade ut gamla leksaker och gosedjur och sen pluggade jag matte hela eftermiddagen och sen på kvällen åkte jag, emma och saga in till stan och käkade middag och gick på bio, "Friends with benefits", jättebra faktiskt! Och det är alltid lika härligt att vara med er tjejer! <3
Sen idag så sov jag väldigt länge (trött*), sen pluggade jag och på eftermiddagen åkte vi till pappas kusin och hans tjej som nyligen fått en liten bebis så var vi där och tittade bebisen, deras nya hus och fikade och sådär. :) Efter det så var det tillbaka hem till högen av skolböcker igen...-.-
Så det var min helg, men nu är det ju slut så då har man ännu en skolvecka framför sig, härligt! (eller...?)
Puss och kram
<3




Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0