MyNewRoom -

My monkey man!

Heleluu ")
Detta blir väl ännu ett trist och ointressant inlägg men jag lovar att försöka bättra mig inom en snar framtid!
Iallafall så har väl dagen varit som vilken dag som helst. Skola till 15.00 sen åka trött hem och typ bara ta det lite lugnt (orkade inte plugga...) sen äta middag och efter det åka och träna. Dock körde jag bara kondition idag eftersom jag gjorde styrka igår och det ska man ju inte göra för ofta eftersom det snarare kan stjälpa än hjälpa. Men efter drygt 40 minuter på löpbandet och ca 360 brända kalorier vart jag rätt nöjd ändå. :)
Imorgon har vi idrottsdag och vi ska ha nån slags vandrig runt Rönningesjön... se hur det blir, hoppas det inte regnar i allafall..
Anyway nu skaa jag ta och hoppa in i duschen och sen sova, kram på er!<3
Från i somras... underbara apor asså!

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0