MyNewRoom -

Lördagen den 15:onde mars..

Hallåååå :)

Någon av er som var på Maggio ikväll?? Jag var inte det, men jag har hört att det ska ha varit grymt! :D
Anyway, en sjukt flummig skoldag idag, jag har börjat säga "stört" stört mycket, bakat muffin till mamma eftersom det är hennes födelsedag idag. Grattis, älskar dig! <3
Så jag tänkte lägga upp en bild på dem om en knapp timme eller nått. :)
Sen så ska jag alldeles strax gå och lägga mig, bara ta en iskall snabbdusch först, för smart som jag är bokade jag en gymtid klockan 10 imorgon bitti... hehe. Men har varit där över 10 gånger så då ska man liksom boka en tid med en instruktör så man ser så att man gör rätt och att programmet funkar och sådär. Sen måste jag även plugga en hel, för har läxförhör på politiska begrepp på måndag, matteprov och historieläxa tills på tisdag, 2 engelska läxor tills på torsdag och sedan en hemtenta i religion tills på fredag om 2 veckor, men den är rätt viktig så det gäller ju att börja i tid. Sen blir det nog bio med kompisar också. :)
Hoppas ni får en bra helg, puss godnatt!<3




Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0