MyNewRoom -

Danse your ass off!

Heeey! :)

Idag var det äntligen dans igen! Men den här terminen ville jag dansa mer än en gång och gärna jazz show. Men den enda jazzen som funkade för mig var samma dag som min street. Men jag ville dansa båda, så då blev det som det blev. Så nu har jag först street i 55 minuter sen 5 minuters paus och sen 1 timme och 15 minuters jazz. Dock är jazzen en svårare grupp, så det är ju lite krångligt sådär ibörjan och de klasserna innehåller teknik också, vilket inte streeten gör, så det måste jag också lära mig. Men det är kul. :)
Och nu har jag gjort lite läxor och sådär och nu ska jag verkligen försöka skynda mig att hoppa i säng, för imorgon är det veckans längsta dag igen. 8.15-16.20.. jippie! Eller...x)

Ha det kanoners, natti! <3



My look for today. ;)

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0