MyNewRoom -

Confessions of a shopaholic...

Helluuuu :)
Mår ni bra?
Idag var vi som sagt i stan och hade en shoppingdag, men jag hade planerat att INTE köpa nånting, eller isåfall bara någon enstaka sak. Men så hittade jag en tröja och sen spårade det ut totalt...:P
Så det slutade med att jag gick hem med en väska, ett nagellack, ett par jeans, en t-shirt, 2 linnen, 2 tröjor, ett par shorts och ett halsband (jag kan ha glömt nått..x)) och nästan inga pengar kvar på kontot. Bra jobbat Sofia!
Aja, nu har jag i allafall lite nya och fräscha höstkläder, me like!
Sen imorgon tänkte jag ha en pluggdag, eller inte hela dagen, för det orkar jag inte. Men en hel del, för jag har rätt mycket att göra...
Så jag tänkte faktiskt vara så tråkig nu att jag strax ska gå och lägga mig, lyckades inte somna i god tid igår ändå, så får väl försöka med det idag istället.
Söta drömmar, puss!<3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0