MyNewRoom -

And baby everything that I have is yours. .

Hejhej!
Jag har uppdaterat dåligt och haft väldigt ointressanta inlägg-jag vet. Ska försöka bättra mig.
Igår iallafall så var vi först på födelsedags"kalas", sen så följde jag med till sjukhuset också en liten stund för jag är så himla fascinerad av allt om har med sjukhus och ambulanser att göra. Knäppt jag vet, kände mig rätt skum som smög omkring utanför barnakuten...haha.:P
Sen så kom Emma hit och så hyrde vi Silent Hill och hade skräckis-kväll, myys.<3
Och idag så sov jag rätt länge eftersom det blev sent efter skräckisen, men sen så åkte jag och mamma och tränade och sen har jag pluggat lite och tittat på idol och aa typ så. :P
Sen imorgon så är det ju skola igen... dock har vi sovmorgon och börjar 11.10 så det är najs. Och på tisdag är det idrottsdag så då blire inga lektioner där inte.
Men jag är väldans trött nu, så ska ta och sova.
Kisses
xoxo


Random bild från i somras, på Gränna..

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0